Gå til innhold

Kine&Marcus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så på den videoen du hadde laget, og der var det bilder fra dusjen. Er den grei den badestoltingen dere har? Hvor får man tak i en slik en?

Veldig greit å bare spøyte de reine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Smugleste tråden jeg...:-)

Nå har ikke jeg sett hva Kine har i dusjen, men vi har en sånn badestolting (hehe) i badekaret.

Småen ligger (ikke langflat da, den skråner litt) i denne og storkoser seg..

Balja ble for liten for han, så da kjøpte vi denne.

Vi kjøpte vår på babyshop i hvert fall..

Skrevet

heisann :))

ja den er veldig grei,men han ble fort kald..

man må liksom ha dusjen over hele kroppen hele tiden samtidig å såpe han inn osv..

blir ganske masete,men MYYYYE greiere enn å holde han i stellekaret som er gaaasnke mye for lite.

hehe.

pluss at ryggen blir joheeelt ødelagt av det..

så den er ganske grei :)

den er egentlig ment for badekar men går fint i dusjen også :))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...