Gå til innhold

Hvor mange her gir bare middagsglass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke svar fra dere som ikke gjøre det..=)

Vi lagde mat i begynnelsen (potet og gulrot), men når han ble eldre og skulle introduseres for flere smaker så syns vi det ble lettest med middagsglass.. Heller gå over på den middag vi spiser etterhvert..

Han er 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt på 8 mnd får kun ferdige glass. Har aldri laget til han selv.

Skrevet

Jeg gir bare glass, lager ikke noe selv. Vesla er 7 1/2 mnd.

Skrevet

Her går det bare i middagsglass.

Prøvde meg på noe maispure en gang, men det kom i retur, hehe, så ikke så glad i mor sine kokkekunster enda ;p

Men skal prøve igjen da, når jeg får somlet meg til å lage noe..

Skrevet

Gir bare glass vi og, men innimellom får han en bil eller to fra vår middag og, men to biter blir han ikke mett av :)

Skrevet

Jg gir også i all hovedsak glass- tror egentlig det er bra, fordi da får han jo alle vitaminer+mineraler+ at det kun er tilsatt ting de skal ha i den alderen. han er 8 1/2 mnd

Skrevet

Jeg gir også bare glass. Prøvde meg på å lage middag selv, men det ville hun ikke ha...

Hun er 8 mnd.

Skrevet

Her er han 10 mnd, og han får fortsatt bare middagsglass.. Det er fordi han spiser middag før vi gjør, så hovedmiddagen hans er glass.. Så får han smake litt på maten vår om det er noe han kan spise..

Han har aldri vært gla i hjemmelaga mat heller.. Laga potet og blomkål når han var mindre, da han likte glassa jeg kjøpte med det.. Men neida, det skulle han ikke ha..

Skrevet

Her går det kun i middagsglass også! Har, som flere andre her, prøvd å laga noe selv, men hun er ikke så interessert i det... Snuppa er 7,5 mnd.

Skrevet

Jeg gir bare middagsglass. Prøvde å lage til henne en gang , men trollungen likte det ikke he he Hun får vår middag når hun runder året og kan ha litt salt i maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...