Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hvor lenge venter dere med å kontakte jordmor/lege når dere ikke har kjent liv? Eller veldig lite liv........... Er 28+1 i dag og har kjent utrolig lite liv
trollet¤ Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Prøv å drikk noe kaldt eller søtt, og vent litt. dytt litt i magen og. se så om du kjenner mer liv. hvist ikke bør du kontakte jordmor/lege. da jg va i uke 28 så sa ialf jordmora at en skulle kjenne liv hver dag. hvist ikke måtte jg kontakte.
Sunniva78 har to små Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Vet ikke helt hvor lenge det skal gå når man er 28 uker jeg... Men det er bedre å ringe en gang for mye mener nå jeg... Det kan jo bare være at babyen har snudd seg og sparker mot ryggen din, men jeg skjønner at du blir litt engstelig. Ring og hør du, så slipper du å tenke så mye på det!!!
trollet¤ Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 åj. beklager. svarte ikke dirkete på spm'et ditt. får håpe noen andre kan svare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå