Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Er ikk meg det gjelder. Men har ei venninne som er usikker på om hun er gravid. Har ikke fått tatt en test enda (ville vente til helga) Hun skal ikke ha mensen i dag, men våknet med skikkelig smerter i magen å blødde. Klarte ikke stå eller ligge, og var veldig svimmel. Følte seg rett og slett elendig!. Ringte legevakta od de spurte om hun er gravid. Hva tror dere? Kan en være gravid om en opplever det slikt? Hun skal ta en test i morgen tidlig. Er det ikke det som er best? Jeg hadde ikke så mnage råd for har aldri vert borti lignende.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Kan det være en spontanabort kanskje...?
Kamomille Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 hvorfro i all verden skal hun vente med å ta en test da? Er det ikke bedre å teste med en gang for å være sikker??????
ippemo får augustbaby Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Må bare spørre, når skal hun ha mensen da? til helgen siden hun ville vente med å teste? Tror ikke en så tidlig SA gir så sterke smerter og blødninger med mindre det er en exu, men jeg tror ikke at det går så gale før man er rundt uke 8. Håper det går bra med henne.
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Nei hun skulle hatt det i begynnelsen av måneden eller slutten. Hun husker ikke sist helt sikkert når hun hadde det, ikke er det planlagt heller om det så er. Hun hadde litt smmå blødninger i begynnelsen av måneden når jeg tenker meg om (hun sa det) men det var lite og varte i 3 dager.
suseduse Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 jeg husker at når jeg hadde urinveisinfeksjon hadde jeg sinnsyke smerter! klarte ikke gå, lå bare å gråt.. trodde faktisk det var spontanabort, for var så vondt!! ringte legevakta, men de bare avfeide meg for de trodde også det var "BARE" en spontanabort.. ringte legevakta i en annen kommune, og fikk kommet inn dit... var da en kraftig urinveisinfeksjon! hadde ingen blødninger, men sinnsykt vondt! har hatt en spontanabort og før, var 6 uker på vei, og det merka jeg ikke nesten, bare litt kraftigere mens smerter.. men jeg blødde ikke da, så veit ikkeom det kan være det jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå