Gå til innhold

atena & alex se hit :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du giddet og prøve skoene på sønnen din når du kommer hjem (kamik) ? Kan du også måle slåen som er inni skoen?

Jenta mi bruker str. 25 stortsett (noen ganger 26 om skoene er litt små). Vet ikke om jeg skal satse på ar str. 10 vil passe henne.

Kunne du gjort meg den tjenesten? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe problem, det kan jeg gjøre!

jeg har sånn måle sak som man putter i skoen så jeg kan måle hvor mange cm den er!

roper på deg i ettermiddag:)

Skrevet

jeg dro ut ullsokken som er inni nå, og når jeg målte den under med linjal og den er 18,5 cm:)

jeg kan måle med sånn ordentlig etterpå, men da vet du sånn ca hvertfall!!

Skrevet

Såpass! Tror ikke min datter har fot som er mer enn 16.5 cm så da burde jo str. 10 være ganske passe i str. da! Takk :o)

Skrevet

tror alex sin fot er 17,5 cm... men man trenger nok ikke tykke sokker i den skoen! den ullsokken er ganske solid:)

Skrevet

Hiver meg på her jeg. Har en jente som er rundt 16-17 cm under forsålen. Tror du virkelig str 10 hadde passet henne. Det var bare str 10 i rosa, i samme type sko som du kjøpte.

Skrevet

det er så vanskelig med sko... men jeg kan prøve de på når jeg kommer hjem, så skriver jeg et innlegg om det i ettermiddag:)

Skrevet

Takk for det.: Hvilken farge har du på skoa dine? m de er blå, er de ordentlig mørkeblå da`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...