Gå til innhold

Er det noen som har opplevd dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la dette innlegget på BliGravid men prøver her også pga større trafikk.

 

I går hadde jeg ikm og våknet med blodspor og brunlig utflod i trusa. Jeg tenkte som så at da gikk det ikke denne pp... et par timer etterpå skulle jeg skifte tampong, men da var det ikke mer?? Og ikke har det vært noe mer siden. Testet negativt i dag morgest:(

 

Noen som har vært borti dette selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, da jeg var gravid!

jeg trodde jeg fikk mensen, men det var nok bare festeblødning.. jeg hadde tatt en test som var negativ, så trodde ikke jeg var gravid.

men det kom ikke noe mer mensen, så jeg testet igjen, og da var den positiv!!!

 

håper det er det samme som skjer med deg! ser du gjerne ville ha positiv test...

 

lykke til!

Skrevet

*håper*

 

Mulig det er en slags spotting, ikke sånn jeg vanligvis spotter før mensen da, for da spotter jeg kvelden før og våkner i et blodbad dagen etterpå.

 

Men hvor lenge etter festeblødningen fikk du positiv test?

Skrevet

det var noen dager etter.. husker ikke det er 4 år siden:) hehe

tror det var ca 4 dager etter, man kan nok teste før, men jeg turte ikke!

Skrevet

Da er det kanskje et lite håp da:-) Tusen takk for svar!

 

Dytter denne litt og håper flere vil komme med innspill!

Skrevet

ja jeg har opplevet det samme, og var gravid! Lykke til!

Skrevet

Jeg var over 7 uker på vei før jeg misstenkte noe som helst:) Hadde mens omtrent når jeg skulle, blødde bare litt mindre... Tok en test ca uke 8 og den var positiv:)

Skrevet

Tusen takk for svar dere, det var oppløftende å lese! Håper jeg er like heldig som det dere var:-)

 

Noen som har opplevd dette uten å være gravid da?

Skrevet

Jeg opplevde også dette da jeg ble gravid!!! Krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

Tusen takk:-) Har lyst til å teste igjen nå jeg, men det er vel ikke noe poeng enda, hehe!

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette, hverken den ene eller andre veien..., jeg vil bare ønske deg masse lykke til!

 

*krysser fingrene* :-))

Skrevet

Også opplevd dette og var også gravid:)

 

 

Så lykke til!!!

Skrevet

Takker:-) Ikke fått mensen enda, så det er vel enda et lite håp? Tenker å teste igjen på lørdag, men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en ny test i morgen tidlig hvis jeg ikke våkner med mensen da:/

 

*testoman*

Skrevet

Ja det har jeg vært borti, og da var jeg gravid.

Krysser fingrene for deg XXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...