jente08&jente2010<3 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Da man begynner å få rier, er det sånn at kun riene er vonde, og at de pausene i mellom ikke er vonde??sånn at man får slappe av?? eller har man vondt konstant hele tiden?? litt nyskjerrig jeg:)
Pampers123 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Pausene imellom er ikke vonde.. Men, mot slutten blir det ofte ganske intenst da, og da blir det ofte få pauser!
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 I starten kan riene være såpass milde at du ikke helt forstår om dette er rier eller ei. Men så begynner de å bli sterkere, og du vil forstå at nå er det hele igang. Du får pauser mellom hver rie, og da må du sørge for å slappe av...ikke stresse rundt og pakke sykehusbag f.eks ;o) Det er veldig individuellt hvor lenge du går med rier...noen opplever nok at de blir ille ganske fort. Jeg gikk med rier i over to døgn før snuppa kom, og det siste døgnet målte de riene til å være av "god kvalitet" Jo, jo...fint det....skulle bare ønske at åpningen hadde vært litt kjappere! ;o)
lotta72 har fått Anders Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg var helt smertefri mellom riene. Men enig med pampers. På slutten blir det det mer intenst, og pausene er korte.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 på meg var pausene helt smertefrie, men jo hyppigere riene kom jo kortere ble pausene så på slutten hadde jeg en følelse av å ha en eneste lang rie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå