Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg har gått på dem noen dager nå. Tar en morgen og en på kvelden. Men i dag så har jeg helt glemt hele greia.. Kan jeg ta en nå tro, å alikevel ta en til kvelden?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Fikk du beskjed av legen å ta en på morgenen? For min lege sa at jeg bare burde ta de når jeg skal ligge etterpå en god stund. Pga virkning og at virkstoffet ikke "renner" for fort ut igjen.. Jeg måtte ta en hver kveld i 7 dager... Ikke sikkert det var dette du var ute etter...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Fikk bare beskjed av legen om å kjøpe dem, ikke når jeg skulle ta dem. Men snakka med de på apoteket. Å det står en kur der, for å gjennopprette bakteriefloraen (tror jeg det het), så skulle man ta 1 morgen og 1 kveld i 6 dager. Men det var også forskjellige kurer, alt etter hva man skulle behandle. Om man gikk på antibiotika f. eks.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Da er det sikkert greit. Rart at fagfolk sier forskjelige ting om samme... Tror jeg hadde hoppet over den du glemte for det er jo ikke lenge til du skal ta den neste. Men det er et naturprodukt og dermed kan en ikke få for høy dose...hvis du bestemmer deg å ta han nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå