MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 fikk litt tidligere noe som minnet om kynnere...var ute og gikk så eg tenkte egentlig ikke over det...men så hadde eg blødd da eg kom på do....vil det si at eg mister? Skal eg ringe lege eller kommer alt ut av seg selv?
hit og dit Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Eg hadde gått til legen om eg var deg. Håper alt går bra for dåke.
___ Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det er ikke sikkert du mister, men det kan tyde på en SA. Sansynligvis ordner kroppen helt fint opp etter seg selv hvis det er det, men det kan være greit å ta en tur til legen for å få visshet og for å få det registrert. Det kan ha betydning hvis du en gang senere skulle få problemer med å bli gravid. Ønsker deg lykke til. Det er foresten mange som blir gravide igjen umiddelbart etter en SA. Det skjedde med meg.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg blødde også tidlig i svangerskapet, og trode jeg mistet. Ringte til lege, som ikke gjorde annet enn å snakke med meg, spurt om jeg blødde mye osv. Dersom man mister så tidlig,så kommer somregel alt ut. Blødde du mye da? Ring legen,og høre hva de sier. Jeg ble sendt på innvendig ul, der fikk jeg bekreftet at alt var bra:) De kan visst ta en gu også, og kjenne.. Jeg hadde nok ringt, ihvertfall for å bli beroliget.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 ja, blødde en del....men no har det roa seg litt..tror eg.... legen sa at de kunne ik se noe på ul før i slutten på neste uke vist spiren klamret seg fast...skal inn på mandag og ta blodprøve for å se på hcg nivået.... Men tviler på at det går bra... :,(
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Uff det hørtes ikke bra ut. Men om du blødde en liten stund, og det har gitt seg nå er det jo håp for at spiren blir. Håper inderlig det går bra! X fingrene for deg og spiren!
akt80 & Sara Emilie Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 eg og blødde l litt friskt blod, hun er 1 år nå.. HAr fått høre etterpå at det er ganske mangen som har blødninger i starten. Håper alt er bra med spiren din! klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå