Gå til innhold

Vi har en vinner!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, Camilla har jo vært ganske så kresen når det gjelder middagsmaten, men de 6mnd glassene har gått ok ned.

Men, jeg har jo et helt arsenal med div desserter og middager til 4mnd i skapet. Så jeg tenkte ja ja, vi får ta litt gulrotpurè i dag for å bli kvitt noen av glassene.

Og jaggu tror dere ikke hun gapte som en gal, kjeftet når jeg skulle fylle på skjeen (gikk ikke fort nok) og lo når hun så skjeen kom :-) hehe artig!!

Så til nå så er gulrotpurè en helt soleklar vinner her i gården hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro at hun likte! Den falt dessverre ikke i smak her i huset... Får prøve igjen.

Gøy at Camilla er glad i middagsmat. Kanskje hun kan lære Erica noen triks?

Skrevet

Ja, det har skjedd her også faktisk. Ikke den gulrotsaken, den likte hun aldri, men jeg har hatt flere glass stående som jeg hadde gitt opp men i desperasjon prøvd igjen, og nå går det meste ned. I begynnelsen var det bare Hipp som gjaldt, nå spiser hun til og med Nestlé's laks og grønnsaker (og den er VOND hehe). Kanskje de rett og slett må venne seg til smaken av mat før de liker litt mer.

Skrevet

Gulrotpuré var det til nød Sebastian kunne spise til å begynne med også, men han var aldri så begeistret som Camilla. Det er først nå når vi er over på 8 mnd glassene han spiser uten å skjære grimaser. Det er litt mere smak i de, og klumpene ser ikke ut til å plage han lenger:)

Skrevet

Hei,

Ja gulrotpure har vært bra her også. Men det eneste er at det blir så mye flekker på tøyet syns jeg. Ellers prøvde vi potet, mais og kalkun i dag. Med litt sviskepure oppi gikk det ned. Så det prøver vi noen dager nå. Ser ut til at hun bare må venne seg til smaken. Ellers er den nudler med tomatsaus en slager. Bare å fortsette å prøve. På lørdag var vi innom ei i barselgruppa. Hun hadde kokt potet, gulrot og squash. Mathilde fikk middag der og det likte hun virkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...