Gå til innhold

Klær hos fotograf???

Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til fotograf i morgen, skal ta bilder av jenta vår på 6 mnd. Vi kunne også være med på bildene hvis vi ville.

Hva slags klær kan være greit å ha med, både til henne og til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har ingen forslag til klær, annet en noen bilder av jenta di i keiserens nye klær......De blir ofte veldig fine på så små barn. Jeg tok også babybilder av jenta mi da hun var 6 mnd. Da ble det bare nakenbilder. Fornøyd med det. Men hvis dere skal være med på noen bilder, er det kanskje greit at babyen også har klær på seg.

Skrevet

Stilig med bare olabukse! Bar overkropp og ingen sko eller sokker..

Skrevet

vi hadde jeans og blå og grønne nyanser på overdelene - hadde med besteforeldre og. bleie og et turkist teppe rundt lillegutt. bildene vi tok av bare han var han nakne og de av han og meg var han også naken på.

Skrevet

Vi har funnet ut at vi foreldre ikke skal være med på bildene. Så da blir det nok nakenbilder av snuppa :)

Skrevet

Olaklær er kjempe stilig

Skrevet

Ja nå har jeg funnet frem en tøff dongeri-kjole som jeg tar med. Kanskje det kan være lurt å ta med noen leker også?

Skrevet

vi tok med kosebamsen til storesnupp vi, ble kjempefine bilder. det var 1-årsbildene. da hadde han bleie med truse utenpå. er ikke så fintmed pampersreklame på stua liksom...

Skrevet

Nei enig, skal se om jeg finner en truse hun kan ha på utenpå bleia. Hun har en deilig koseklut, den kan vi ta med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...