Gå til innhold

her er TATTISEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desemberprins kom 20des :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nede på innsiden va foten? Kan jeg spørre hva det kostet?

Ååå, jeg har så lyst å tatoere jenta mi sitt navn på innsiden av håndleddet.

Skrevet

jeg tenkte og å he det der først,men det er ikke alltid det passer seg tenkte jeg personlig da (lillebror min har der,så ikke noe i mot det).det er på utsiden på venstre ankel.da kan den skjules og vises.

Føler meg faktisk sexy med den:) hi hi:)

Skrevet

så fin den var :) ja, gjør akkurat som han sa, da blir den finest. vi hadde bacimysin-salve på nesten hele tiden, og fargen på min er nærmest perfekt :) sambi sine også...

og de fleste har gratis touch-up innen tre mnd :)

Skrevet

jeg betalte 500kr for den

Skrevet

jeg skulle ikke smøre den,men vaske den hver 4 time og passe på at den da er heeeelt tørr og sove med plastikk på første natta. Mannen min sitter også der og tar hele over armen,han har hele motsatt legg også.

Skrevet

vi tok salven på for å holde skorpen myk, så den ikke ble dratt av der den egentlig satt fast ennå... A. har to store over begge overarmene, en liten tribal på høyre underarm, "nicolai" på venstre underarm, litet tattoo på halsen, og mellomstro på høyre legg :) eneste gangen bacimysinen ikke virket var på den store tribal-tattooen på venstre overarm.. den er veldig flekkete :) da tok han ikke nok bacimysin på, og hadde t-skjorte som "gnaget" litt mot den.

men klart, du gjør jo som du føler for selv :) var bare et tips fra min side

Skrevet

det er forskjellig fra tatto til tatto hva de koster for den som lurte på det;)

tatton var kjempefin:):)

med alle mine åtte har jeg smurt de minst fire ganger om dagen med spenol i to uker, vasket de forsiktig med grønnsåpe og tok av plasten etter fire timer:)

Skrevet

Så forskjellige måter det er fra studio til studio.. Der vi tok fikk vi beskjed om å bruke Helosan-salve og bruke plast i 3-4 dager. Bytte plast en gang om dagen.Og mine tattiser er like fine etter 12 år.(den eldste.)

Skrevet

jeg spurte om jeg skulle smøre,det er mange som gjør det,men det skulle jeg visst ikke.vi skulle vaske og tørke slik at det ikke kommer noen skorpe på i det hele tatt.kom bare en liten hinne på den.kunne heller tenkt meg å smøre enn å vaske den......heldigvis er den ikke stor:) synes synd på mannen min som skal skrubbe sin! ha ha:)

Skrevet

om du vil smøre den så smør ivei:) da er det slik at den skal smøres ofte slik at ruren alltid er fuktig/myk, smøres i to uker ca eller helt til all ruren har falt av, helosan eller spenol kan du jo bruke.. mine tattoveringer er helt fine med den metoden de altså:)

Skrevet

ok,hvor får jeg kjøpt helosan?? er det bare å smøre hele tiden da eller?

Skrevet

får kjøpt det på apoteket:) smør når du kjenner den begynner bli litt tørr, ca fire-fem ganger om dagen:)

Skrevet

da skal jeg det,har vasket den en gang nå og klør som bare f......ikke klø....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...