Gå til innhold

Du anonyme som har svart meg med T.E

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kan du vær så snill å ta kontakt? Kom innom, ring eller send mail på [email protected].

Han vil ikke få vite hvem du er. Å han er på jobb i dag kl 13-23, fredag og lørdag 13-20.

Please sei ke du veit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt du anonyme Som tydligvis vet noe! Hva var vitsen med å spørre om han var T.E om du ikke vil si mer?? Svar nå til Hun som lurer!

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

min mann heter t.e og var uutro. kanskje mmeg anonym tenkte på?

Skrevet

hva har din mann med dette å gjøre???

Men hvis du vet nå så bør du jo kanskje skrive en mail hvis det er lettere enn å prate med ho. og si hva du vet.

Skrevet

hei.

dæven, det hadde jeg egentlig aldri trodd. beklager egentlig. alt jeg vet er at vedkommende jeg mener drev en del dobbeltspill med damer for mange år siden. møtte ham på et par vorspiel da jeg var rundt 22, han er vel 3 år yngre enn meg hvis jeg husker rett. jeg fyller 31 i år. husker kameratene hans fortalte at han hadde kjæreste og hadde 'to identiteter'. en mobil som ikke dama visste om. og dermed kunne han sjekke damer på si.

huff, jeg håper ikke det er den samme personen. vedkommendes andre bogstav i fornavnet er i. og etternavnet er andre bogstaven n...

dette er alt jeg vet. ingen jeg kjenner omgås ham idag. møtte ham den gang gjennom felles kjente.

Skrevet

Du bør vel kanskje allikevel sende en mail til henne. Kanskje vil hun da bli litt beroliget!!!

Skrevet

Håper hun har svart deg!! HAr selv opplevd utroskap, og det viser seg som oftest at (ihvertfall min) magefølelen stemmer!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...