MiniMeAndMe+spire Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 For det første har jeg termin idag, og hatt masse harde kynnere i snart to uker - uten resultat tydeligvis.. Var hos jm i stad, og hun hadde en jm-student med seg som skulle sjekke urin-prøven min. Viste seg at den gav utslag på hvite blodlegemer OG blod i urinen, men så hadde hun klart å HELLE UT prøven som selvsagt skulle bli sendt til dyrkning.... (Jm mente at om det VAR uvi, kunne DET være grunnen til de sterke kynnerne og IKKE at det var tegn på fødsel.....) ÅÅÅH!!! Måtte hjem, ta NY urinprøve, kjøre til legekontoret og DER fant de IKKE blod i urinen men hvite blodlegemer, så det KAN jo hende det ikke er noe å bekymre seg for, får svar i morgen.... Er bare så DRITTLEI og vil bli ferdig, TENK om det BARE er UVI og ikke modning som har pågått i to uker nå....?? da GRIIIIINER jeg!!!!!
Pampers123 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Skjønner frustrasjonen din, men uansett om det ikke er modning så er det ikke lenge til du møter babyen din!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå