Impulsiw Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Noen som har fostervannslekkasje her? Har hatt det et par tre uker nå. Tror det er fostervann i alle fall. Må bruke bind om dagen ellers blir det veldig vått. Noen som har opplevd dette eller opplever det og vet om det er farlig for barnet?
Pampers123 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Tror jeg ville ha snakka med legen min.. Når skriver du ikke hvor langt du er på vei, men uansett.Ta en telefon du..
Impulsiw Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Takk for svar. Skal til legen 25 så jeg får si det da... er i 32 uke..
kosemæ Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Dersom du tror det er fostervann ville jeg ikke ventet flere dager til kontroll, da ville jeg ringt føden og rådspurt. Det kan bl.a. være fare for infeksjon; Er der passasje for vann ut, er det passasje for bakterier inn. Jeg ville tatt en tlf i dag, skader ikke. Nå vet jo ikke jeg hvordan væsken ser ut; er jo vanlig med mer utflod i svangerskapet så forhåpentlig er det bare det. Men som sagt, dersom du tror det er forstervann, så ring!
DeeDuck Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Ta og ring fødeavdelingen du. Det skader ikke, kanskje du får komme til en sjekk før du har ordinær kontroll. Greit å bli beroliget, du har tross alt lekket i to tre uker nå, det er egentlig litt lenge det synes jeg...
twoboys & a girl Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Ring legen eller føden. Kan være veldig farlig å gå rundt å lekke fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå