Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 hva skal/hadde dere i bryllupet? har lyst på noe veldig enkelt,men samtidig noe veldig fint. har lyst på noen enkle ''nymoderne'' oppsatser i lyse farger. skal ha vinterbryllup, så det kommer til å gå i hvitt og sølv. vil ikke ha noe som helst rødt,gult osv.. synes det er litt harry for meg.. tenkte å drysse sølvstjerner på bordet,ha høye glassvaser med kubbelys i(eller stormlykter i sølv).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Lyse calaliljer, Martha-liljer eller hvite roser er mine blomsterforslag hvis du skal lage det selv. På IKEA eller Europris har de billige glassvaser. Bruk klare glasstener i bunnen for en vinter-look. Det er veldig fint med grener oppi også. På disse kan du henge krystaller som du kjøper i hobbyforretning. Bruk gjerne glassvaser i forskjellige høyder og arranger de i grupper. Kjøp noen telysholdere i klart glass og spre flest mulig av disse utover bordene. Finnes masse tips til blomsteroppsatser på utenlandske nettsteder for bryllup. Gå til en blomsterforretning som har en litt moderne stil og se om de har noe utstilt for å få tips eller spør de om råd i valg av blomster.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Du kan kjøpe isoporkuler/-hjerter fra Panduro (www.pandurohobby.no - se under hovedkatalogen, og så under hobby&håndverk og isoporfigurer), male disse i sølv og strø på glitter. Stikk disse innpå sølvmalte tregrillspyd og stikk inn i oasis sammen med hvite blomster og noe grønne blader e.l. Da kan du i tillegg ha sølvskåler med hvite kubbelys. For å få litt farge kan du legge grener av eføy rett på bordet innimellom dekorasjonene.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen som har tips til bra sider med bryllupsstæsj,som de vil dele med meg?
Hjertefamilien Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Vi hadde: Hvite duker Sølvløper Knuste glass/speilbiter strødd på sølvløperen Høye lysestaker m hvite lys Høye tynne reagensrørvaser med 1 høy hvit rose, 4 lange grønne "strå" som ble knekt og satt på perlenåler, og ett stort grønt blad. Mange glasstelysestaker. Enkelt, moderne, pent og stilig :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 det kan jeg se for meg var fint ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå