nøffemamma Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Er det andre enn meg som synes det er litt vondt med spark? Hvis jeg kjenner noe under navlen er det akkurat som jeg blir litt kvalm.Har også lurt på om det er bevegelse jeg kjenner, men så på ul at tulla mi fresa rundt inni meg, så regner med at det er henne....Alle skriver at de synes det er så stas , er jo det men ganske vondt også.
nøffemamma Skrevet 20. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2007 Er forresten 19+2 idag, og har sovet dårlig inatt, for snuppa har virkelig holdt fest:) skikkelig energibombe.....
Galskapens overhode Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg synes det er mest vondt på høre side.. men mistenker jeg har fått cyste på eggstokken der..(visstnok helt ufarlig) Ellers synes jeg det kiler mest når den lille beveger seg der inne..
mamsen å lillegutt Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 kan også være at du har smerter for at morkaken vokser/ strekker seg samtidig som babyen spreller rundt. det var det jeg fikk beskjed om av jordmor.
nungo Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Synes ikke akkuratt det er vondt, men jeg kjenner jeg blir nok så "sliten" i magen liksom, når det er mye aktivitet. Det kan også være ganske ubehagelig - spesielt om natten.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 jeg synes det er ubehagelig. det føles som om babyen kommer ut noen ganger når den romsterer der. andre som har det slik? kanskje den sparker på blæra? ikke vet jeg, siden dette er første gangen, men jeg opplever det litt ubehagelig:( som om det er luftbobler inni magen. type leamus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå