lagrima Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei! Jeg er ikke av sorten som er så flink til (eller orker!) å lage bryllupsinvitasjoner selv, så jeg tenkte å finne noen på nettet jeg kunne bestille. Vi skal gifte oss i februar så jeg ønsker noe i vinterlig stil, men jeg føler at alt har blomster eller sommerfugler eller gullringer eller rosa hjerter! Jeg ønsker noe stilig og enkelt i vinterlig stil, gjerne i hvitt og blått. Er det noen som har sett noe sånt? Hva gjør dere andre vinterbruder med invitasjonene? Og når sender dere dem ut forresten? Jeg tenkte å sende ut i oktober..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg skal lage invitasjonene selv. kjøper materiale fra panduro. har sett mange nettsider der man får laget invitasjoner. våre invitasjoner går i hvitt,grått og sølv med bryllupsdetaljer i samme farge. litt gammeldagse,men samtidig flotte. skla i tillegg lage gjestebok for å ha i bryllupet i samme stilen. med bilder av oss o.l.. skal lage dette sammnes med forloveden min og noen gode venniner. sender ut innbydelsene i sept-okt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå