Mockanin Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 bestillte mørke blå. På bildet var dem kun mørke blå ikke noe annet. Når jeg fikk dem nå, så var dem mørke blå, MEN på reima var det blomster i lilla og hvitt og strikken til å snøre igjen med var knall lilla... Men men, billig var dem. Snakket med en veninne som har bestillt sko til barnet sitt der. Samme skoa og samme prisen.. hun fikk krav om toll fra Ups på 50 kr. Ikke søren om dem ga seg.. Jeg var ganske så sikker på ta det ikke var toll på frakt. Skoa kostet 19. dollar og frakta er på 20
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hvor har du kjøpt disse? Trenger vintersko til frøkna mi!! ))
Mockanin Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 http://www.sierratradingpost.com/p/,75310_.html dette er de skoa jeg kjøpte i alle fall.. Skoa er jo fine, bare litt feminine sånn egentlig... men det blåser jeg i
Mockanin Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 skikkelig fine sko. Minsten nekter plent å ta dem av etter å ha prøvd dem
skoeske2 Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 hadde de skoene i fjor til sønnen min, fantastiske! betalte 700 for de her! så bestiller heller fra linken din . takk for tips! men blomstene vil jeg gjerne slippe, har du klaget?
Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Er de normal i str. ? Og hvilken str. er 26 i amerikansk str.??
Mockanin Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 Dem er vist litt små i str. i forhold til norske str. Sønnen min bruker 21/22 i sko så jeg bestillte 8 i Kamik. Dem kjennes romslige ut. Vet at disse er dyre i norge så når jeg fikk linken av veninnen min, så bestillte jeg også... Har ikke klagd på dem... rett og slett fordi jeg fikk skoa for en time siden og fordi jeg er usikker på om jeg klarer å forfatte en mail på engelsk som er forståelig. Tror jeg må la mannen ta den biten gitt.
skoeske2 Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 snakket nettopp med dem og det står i beskrivelsen at de ikke kan garantere farven på remmen
Mockanin Skrevet 20. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2007 var vist noe jeg ikke fikk med meg ja.. Der får jeg igjen for å sitte og gjøre to ting på jobb. Snakke i tlf. mens jeg bestiller sko på nett. Ja,ja.. gutten er helfrelst på skoa. Nekter å ta dem av
Gjest Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Takk mockanin. Da har jeg bestillt et parr til minstefrøkna i str.8 (hun bruker 21/22). Håper jeg blir fornøyd. Litt synd dem ikke solgt til større barn. Har ei som bruker str. 25/26 i sko. Men str. 10 blir vel litt lite? Det var den største størrelsen de hadde. **æsj**
Gjest Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 jeg bestillte str 11 til sønnen min som bruker 26 nå! fikk dem på jobben nå i dag, så vet ikke om de passer, men det ser sånn ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå