Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Var der igår, å må bare si hvor fantastisk Gregor Beck er!!! Fantastisk lege/gynekolog, med en god dose humor, og for en hyggelig mann:) Vi var der i fjor, og valgte å dra dit i år også, mye pga han. Fikk flotte bilder og snutter av lille gutten vår, og han sa vi var utrolig heldig med kvaliteten, var over gjennomsnittet bra bilder:) Kjempegøy å se gutten vår, han hadde DEN søte munnen, og ligna ellers mye på storesøster:D Gleder meg til å se junior i desember enda mer nå *gledesukk*
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hei:) hvilken uke var du i da du var der? og hvor mye kostet d? har tenkt å bestille time der jeg også...på mjøskirurgne sant?
Snupsipus Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Så godt å høre! Har bestilt time der i slutten av oktober og er utrolig spent på å få se jenta en gang til:-) Har jo utrolig mye å si at det er en flink lege som utfører ultralyden. Han jobber hos Mjøskirurgene ikke sant? Hvilken uke er du i?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg lurer også litt på hva det koster? Er det lang vente tid?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Vi var hos Beck på Mjøskirurgene på vanlig UL (dvs ikke 3d)- og var kjempefornøyde! En veldig hyggelig mann og flott service:) Anbefales!
Snupsipus Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Det koster 1000,- for 3D ultralyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå