Gå til innhold

Lite bevegelse- uke 29?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, vil ikke være overhysterisk heller. Men er det mindre liv hos dere enkelte dager?

JEg har mye liv til vanlig, og hadde det i de forrige svangerskapene ogås, da hadde jeg lite liv engang og endte opp med ekstra UL. Og da hadde babyen bare snudd seg med ryggen "ut" så sparket innover..

Skal jeg ringe jordmor eller ikke... Føler at som 3 gangs så burde jeg vite hva jeg skal gjøre kanskje, men jeg gjør ikke det idag,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Jeg har ikkje kjent noe særlig med liv i dag. Og begynner å bli lettere nervøs........ Bør jeg ringe lege? Er 28+1 i dag.

Skrevet

Jeg har det også sånn. Veldig varierende både i mengde og styrke, og de sier jo at nå skal man kunne kjenne et mønster. 29 idag...Men hva er egentlig lite bevegelse? Hvor mye skal man kjenne per døgn el? Føler at hvis jeg tenker på det,så er alt unormalt. Så stoler ikke helt på at jeg er rasjonell. Det hjelper jo at vi er fler. Det er sikkert bare bekymringene som ødelegger for oss, tror dere ikke?

Skrevet

Min lille spire pleier å sparke fra seg om morgene og ved lunsjtider. Så pleier det å kommen noen spark rundt 3-4 tiden. Dette er ganske så stabilt. Men i dag har jeg kun kjent smålig til liv da jeg stod opp....... Ingenting etterpå......... Kan jo hende at den lille har snudd seg, men det er første gang siden uke 18 at jeg har kjent så lite liv........

Skrevet

Ring jordmor eller føden så får dere komme inn å høre på hjerteslagene har vært flere ganger jeg og jm sier det er bdre å ringe enn å gå å bekymre seg .... da blir man bare stresset å usikker....ring jenter det er absolutt verdt å få høre fosterlyden=)

Skrevet

Er ganske normalt at bevegelsene på babyen roer seg på slutten.Det er nå ganske trangt der inne så babyen strekker bare rolig på seg.Men ta et glass med cola og isbiter så skal du nok merke litt liv igjen.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg syntes det var litt godt å lese disse innleggene - slik har jeg det og, og er veldig bekymret inn i mellom når jeg kjenner lite liv. Det er bra å vite at det ikke bare er min som er stille av og til. Lykke til med deres små. I morgen kommer jeg over på 3.trimester :))

Skrevet

Hei. Godt å lese at det er flere av oss ja. Har hatt en veldig aktiv frøken hele tiden. Men nå er jeg i uke 39 og merker et helt annet aktivitetsnivå. Nå er det klart at det er mye mindre plass der inne. Men er liksom "svakere" spark og mindre spark. Men så plutselig tar det helt av der inne igjen.. Så det er ikke så lett å bli klok på det der... =)

Skrevet

Jeg er jo i uke 30 da... Ikke at det betyr noe, men jeg klarer visst ikke å følge med lengre. Det har vært litt bevegelse, men ikke så mye som normalt. Nå er begge jentene mine iseng, så jeg skal drikke et glass med isbiter og cola og sjekke tilstanden. Hvis det ikke blir gang da, så tar jeg en tlf til føden og tar turen oppom.

Takk for støtte og råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...