Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ... ettersom jeg skulle treffe hun, overførte Silhah pengene til meg. Og så ordnet jeg med å kjøpe til hun... Det ble sånne englesmykker, 2 gutt (blå) og et rosa(jente). + en bukett med 40 roser ) Hun fikk det i dag, og ble veldig glad for det. (kommer sikkert et innlegg i ettermiddag, når hun kommer hjem. Hun skulle prøve å få tatt bilde av det og, og legge ut... ;o) Vi hadde noen koselige timer sammen )
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hva har skjedd med hænemor??? Noe jeg har gtt glipp av her tydeligvis. fortell!..
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Om du søker på nicket hennes, som er hønemor, finner du nok historien...
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hun har lagt ut på englesiden iallefall, jeg så det der.. De var kjempefine! Jeg har også slike smykker, men mine er det ikke farge på.. Hmm..
123-indianere Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Så fin gave!!! Bra hun ble fornøyd og godt hun har noen som hun kan være sammen med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå