Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 tør ikke teste!! Tegn; Fikk vonddt i hofta/benet i går da jeg gikk tur (bekkenløsning som sist) Er veldig irritert Har hatt vondt i siden (slik som ved eggløsning) lenge nå Har vert litt kalm, ikke mye Veldig følsom Tør ikke ta test! Vi har jo ikke prøvd en gang!! Kan ikke være gravid, ikke nå. Sambo vil ikke ha mer. Vu har brukt prev. Jeg klarer ikke ta abort.
ragna Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hvilke svar på innlegget ditt er ønsket? ikke ta testen, vent heller i 9 mnd å se hva som skjer?
Ikkelektuell Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg tror du har andre og større problemer enn en eventuell graviditet.
Süsse Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg tror ikke du er gravid, bare litt sytete.
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 oi (skulle jo være anonym) så mange som kjenner meg her:/ jaja, jadet var meg haha...men nå ligger testen klar til å tas. Snakket med mannen, og han var positiv glad:D
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Meen er enda litt "redd" hehe
Gjest Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 *ler* godt å se at det ikke er bare jeg som er klønete med anonym knappen ) NÅ HVORDAN GIKK DET ??
Gjest Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Ei ung mor ser jeg, med hele 2 tette allerede ) Har nok å henge fingrene i du da skjønner jeg :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Ja, har det:) Men det er livet mitt!! Vil ha tre, så egentlig greit og ikke få dem så altfor spredt:) Men , nei har ikke testa enda. Sitter å lurer på om jeg skal vente til i morgen tidlig...hmmm
Gjest Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Næij da......ta'n nå, så slipper du å ligge og spekulere på det i natt :-)) ....så kom igjen...spring og tiss på "pinnen".....så løpe hit igjen med svaret..... *Glise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå