Süsse Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ... at jeg hadde sex med Angelina Jolie. Jeg blir helt forvirret av aa väre her inne: Jodie, Jolie etc. Hörer dere det, sug lut og ->>-?! Jeg vil drömme om Jovi! *Lukker öynene og pröver veldig*
Dronningen! Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Trodde det var meg du drømte om jeg?
Süsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Hehe, det var Jolie og stövletter i natt. Du er maratondama.
KaMa Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Vel, jeg drømte at jeg drakk kaffe sammen med supergyda. sikkert langt mindre frustrerende tolkning. ;-) Fint du la inn dette innlegget, så hadde jeg et påskudd for å nevne at jeg drømmer om enkelte av bertene her inne :-DD
Dronningen! Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Maratondama? Tror faktisk ikke denne kroppen hadde tålt en halvmaraton en gang.... Eller jo det hadde jeg nok klart, men da måtte den ha vart over 24 timer inkludert middag og Strawberry daquari!
Süsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 Jepp, jeg drömte om deg for ikke lenge siden: "M1g er helten. Hun var tidligere maratonlöper og var paa NRK for aa vise at hun ogsaa gikk paa hvite rullesköyter. Sug lut og ->>- mötte jeg paa en cafe. Vi satte först hver for oss, men kom oss til samme bord til slutt. Sug lut var veldig opptatt av lille jenta si som var syk, ->>- ville egentlig ikke innrömme hvem hun var og jeg var utaalmodig og ville hjem og pynte til jul. Indianerfilmen og skuespillet fra barneskolen der jeg var en gul kylling gidder jeg ikke aa si saa mye om".
ragna Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 hmm, det er like vanlig å drømme om virtuelle nick på en krangleside som det er å drømme om actisser.....
KaMa Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Hmm... Er actisser skuespillere? I så fall.. Jeg drømmer oftere om evt nick på kranglesiden, men bare de jeg har et ansikt på..;-)
Dronningen! Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 KaMa.. Er jeg litt sånn Skybert jeg da?
ragna Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 jepp, det er skuespillere ja. da er du isåfall mer aktiv på internett enn på tv-fronten. jeg er nemlig klarsynt, så sånnt'no vet jeg..... hadde vært merkelig om du drømte om dem som ikke har skiltet med ansiktet sitt her inne, om du gjør det; do tell! snodig ting at man har fantasi til å drømme om mennesker man aldri har møtt etter sett i rl (i dette tilfellet actisser)
Süsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. september 2007 Jeg har mött de fleste, men jeg er snodig nok til aa drömme om M1g og ->>- allikevel
ragna Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 ;-D har aldri "sett" ansiktene på noen av kranglerne (eller jo, bilder har jeg sett) men jeg har hatt heftige diskusjoner i søvne med flere av dere, dòg ansiktsløse diskusjoner. det kaller jeg engasjement.......;-/
Süsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2007 Takk for det. Saa deg ikke paa Värnes da, men... Vil gjerne ha nytt tastatur. Eller tatstatur som du kaller det.
KaMa Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 Næhe. Jeg har da et ansikt på deg også. ;-)
KaMa Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Hmm... Når jeg tenker over det så hadde jeg faktisk noen drømmer før det legendarisk krangleoppmøtet.. Livlig fantasi ja..
ragna Skrevet 20. september 2007 #17 Skrevet 20. september 2007 stemte fantasien overens med virkeligheten?
Süsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. september 2007 Ja, naa maa vi faa höre, KaMa
KaMa Skrevet 20. september 2007 #19 Skrevet 20. september 2007 Vi snakker tilbake i ammetåketid. Jeg vet det har skjedd, fordi jeg husker forbløffelsen når jeg våknet, men jeg husker (heldigivis?) ikke selve drømmene. Uansett, jeg tolket det dithen at jeg hadde vært her altfor mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå