Gå til innhold

puppedebatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er skikkelig missfornøyd med puppene mine etter to barn..det er rett å slett ikke noe igjen av de..som to tørre te poser..har lyst på silikoninnlegg..ikke store..bare normale..men er jo redd for å putte fremmedlegemer inn i kroppen da..men føler at de ødelegger for meg mange ganger..f.eks sex..blir kvalm nåe han tar på dem.bottner jo fordi de er så små å slapp..han sier ingenting, men jeg føler at de er ekkel..

flere som tenker som meg??

i det ene øyeblikket er jeg 100% sikker på at jeg vill fylle litt opp i det neste tenker jeg at det er jo naturlig..og at man eldes med stil..vet ikke jeg..ka dokker andre her inne tenker å mener..bare kom med positiv og negativ tilbakemelding..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fort jeg er ferdig skal de fylles opp ja!!

¨sånn som de ser ut etter to barn er to skinnfeller med rosiner på toppen. ikke akkurat nå som jeg ammer, men etter det vil jeg nesten måtte rulle de inn i bh-en igjen.

sagt ifra til mannen at det er bare å spare for her skal det bli puipper!!!

skal ha saltvann jeg da

Skrevet

ceso..

haha må nu flire litt..rosiner på toppen..er sånn hær å..;(

okei..tenkte på saltvann jeg å, men så fikk jeg høre at det var større fare for klumper da??har hørt at de med ru overflate er de beste innleggene...

er du gammel?jeg er snart 28...

Skrevet

Huff ja...=( min samboer sier de er nydelige!! Å at jeg har vært heldig etter 2 barn! Men jeg synes de ser ut som 2 vrengte baklommer=(

Vi får lage oss en klubb!! My boooobs are NOT ok

Skrevet

min samboer sier ingen ting, men kan ikke i min villeste fantasi se for meg at han liker det han ser..hehe pannekaker..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg tror jeg skal redusere og stramme opp når jeg er ferdig med å få barn... mine er nemlig alt for store ... og henger omtrent ned på knærne :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...