Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Nå har mannen min og jeg prøvd i 6 mnd på å få ei ny spire til å sitte, og det virker som det skal ta eviglang tid denne gangen også. Det er forsåvidt greit, det kommer jo når det kommer.. Om en man blir en smule utålmodig.. Vi hadde en SA i mars så skulle hatt termin nå i oktober, og det gjør vel ikke hormonene mine noe bedre.. Men da er det så forbasket urettferdig at 3 av våre nærmeste vennerpar som ikke skulle ha ennå, har klart det :-( Jeg er jo så utrolig glad på deres vegne, men argh, så uretferdig.. Måtte bare ha det ut.. passer seg liksom ikke å tenke dette høyt, hehe
snart-en-liten-spire? Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Skjønner deg så utrolig godt;) Vi har prøvd siden november nå, ble gravid, men mistet tidlig i SA og skulle også hatt termin nå i oktober. Når mensen kom i forige uke regjerte hormonene, og alle tankene rundt at jeg ikke er gravid ennå nå når oktober nærmer seg:( Men du skal se; før vi vet ordet av det sitter vi begge her med ett stort smil igjen og roper: GRAVID;) Lykke til videre med prøvinga!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå