benki Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Sambo har vasket regntøyet til snuppa med tøymyking...hva gjør jeg nå? Er det ødelagt, el kan jeg imprignere det på nytt? Og, er det noen som vet om det går ann å få kjøpt nye seler til regnbukse? De var plutselig nesten revet av når de kom ut av maskinen... aner ikke hva som har skjedd...
1stor1liten =) Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 vil ikke tro det er ødelagt, har selv gjort den tabben og regntøyet har virka like fint.
benki Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Håper jo på det... men det føles litt mykt liksom... godt det er flere som har gått på den smellen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå