Gå til innhold

Hva syns dere om dette jentenavnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har falt helt for Ella Mathilde:) syns dette er så nydelig:)

hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint! Øverst på jentelista mi sto Ella! Det eller Stella synes jeg er nydelig. Men nå får vi en pjokk, da, og da faller jo det bort.

Skrevet

så flott å høre at flere har tenkt på navne Ella, fått høre av så mange at det er såå gammeldags! men selv syns jeg det er nydelig!

Skrevet

Har ei venninne som også har sagt at hun skal ha ella hvis hun år jente en gang:) selv er vi veldig i tvil, men har lurt på alise.Noen tanker om det navnet. svigermor heter alice til mellomnavn, men vil ikke ha c......Litt koselig å kalle opp og.

Skrevet

Det var et kjempefint navn, selv om jeg ikke er personlig tilhenger av dobbeltnavn. Men i dette tilfellet så synes jeg det fungerte kjempefint :o)

Skrevet

Synes det er et helt nyyydelig navn! Har en gammel tante som heter det, og har selv tenkt at dersom det blir en jente skal hun kalles opp etter henne.. tror det blir mathilde som mellomnavn da, så finner jeg på et annet fornavn..

Skrevet

Jeg synes navnene er fine hver for seg, ikke sammen.. Er ikke så glad i dobbelt navn...

Skrevet

Nydelig navn. Vi skal også bruke Ella hvis vi får en jente. Syns faktisk at det er koselig at navnet er litt gammeldags. Uansett - ikke bry deg om hva andre syns, det er jo tross alt dere som skal like navnet! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...