Ikkelektuell Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jepp, definitivt. Hvis den ene brystvorta er litt mer sår enn den andre så er det dessuten tvillinger. Hvis du sier litt om fargen på dem så skal jeg fortelle deg hvem som er faren.
ragna Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 jepp, og om du forteller dr.yppert om fargen og konsistensen på utfloden din, vil han gi deg eksakt termindato. er så ufattelig informativ denne kranglesiden. man slipper å ta test for det meste!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ok.. Takk for gode og innholdsrike svar. Da blir det i såfall trillinger. (Ja jeg har en ekstra).alle tre har forskjellig farge.. Den ene er rosa, den neste lilla og den tredje dyp, dyp rød. Hmmm, venter i stor spenning nå altså! Hele gata her er full av aktuelle fedre skjønner du.....
ragna Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 men det er jo bare positivt det da. så slipper du å mangle nyansene liksom.
ragna Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 næh? imponert av meg selv! hvordan i all verden foregår dette? ta med deg ett truseinnlegg så skal jeg ta noen prøver av utfloden din for å finne en termin-dato. ? ;D (eller eventuelt "hente ut" litt utflod under underlivs-undersøkelsen) fortell!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Doktor, kan jeg få melk i alle tre?? De ligger så søtt på ei rekke, som perler på ei snor...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Okei.. Kanskje det er samme utveksten som den jeg har i armhula da.. Eller kanskje jeg er så heldig å ha fire`?? Jeg får prøve å håndmelke når jeg kommer så langt så får vi se hva de inneholder. Igjen, takker for gode svar. Doktor, du er jo bare helskjønn!!!!
ragna Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 tssssssss, jeg vet at du ELSKER utflod (utflod, utflod, utflod) i lange baner. soppbefengt utflod. lyst på pastasalat forresten? ;P men svar meg på hvordan man kan finne termindato basert på utflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå