mathilde70 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Lurer bare på hva timelønna er for en adjunkt med opprykk...
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Kommer an på hvem du er vikar for faktisk, de tar opp fra lønnen til den vikarierer for som oftest. Men c 190-210 kr timen.
alvefrøken Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Kommer an på fag og din ansienitet. Hvis du har samme faget over tre uker skal du ha normallønn, mens hvis du bare er fra time til time, 80% normallønn. Urettferdig igrunnen, fordi det er dritkjipt å være vikar.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Lenge siden jeg har tatt vikartimer nå, men det kommer alt ann på hvilket trinn og hvilke fag du har. På barneskole er alle fag "like mye verdt," mens det på u-trinn er det mere penger å hente på enkelte fag. U-trinn gir uansett mer i timen enn barnetrinn. 250,- på u-trinn tror jeg kanskje ikke er helt usannsynlig.
mathilde70 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Takk for svar. Det er snakk om ungdomsskolen, og jeg har 12 års ansennitet. Har tidligere jobbet fast og fulltid, så har ikke satt meg inn i lønna for tilfeldige strøtimer. Ønsker ikke å jobbe fulltid pga en del reising, samt at jeg ikke vil ha lille snupp i barnehage full tid. Tenkte derfor på å melde meg som vikar, men greit å vite sånn ca. hva lønna er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå