Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hvilke sanger synger dere? Og er det noen sanger dere IKKE synger av en eller annen grunn? Her går det bare i trollmors vuggevise.. Hehe (kanskje like greit )
2blå og ?? i magen Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg synger alle mulige sanger.. Alt i fra vuggeviser til sanger med litt mer fart i.. Er så mange stilige sanger..
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Kan veeeldig mange sanger.. Tror ikke jeg klarer å ramse opp alle vi synger: Sjørovervise Postman pat Lille pusekatt Min båt er så liten Fola blakken Julene på bussen Lille petter edderkopp Ole lukkeøye Bæ bæ lille lamm So ro lillemann Kjære gud jeg har det godt Eg veit ei lita jente Linus i svingen sangen (eldste elsker den) Emil Pippi langstrømpe Bolla pinnsvin Soltrall Oppe på fjellet Nå er det mørkt i stall og i låve Trollemors vise En liten kylling i egget lå Inni magen er ett hus (der du sitter å drikker brus) Pusekatt hvor var du i natt Vi har ei tulle Kjære lille gutten min (eller jenta, si jeg ikke har gutt hehe) Du er du og du duger Lille måltrost Fløy en liten blæfugl Å så uendelig mange fler:) Elsker å synge for dem og med dem!
Mille** Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Vi synger masse sanger. Hun liker godt lille petter edderkopp, er du veldig glad og vet det ja så klapp/hopp/hink osv. Lille pusekatt....mange! Er en sang vi ikke synger, den sangen lærte snuppenes onkel til datteren sin da hun var 2 år. Hun var såå lei seg for at hun ikke fikk synge den sangen i barnehagen, og moren hennes bli sint da hun hørte at ungen ikke fikk synge sangen sin i b.hagen, noe så uhørt!! Men da hun hørte hvilken sang det var snudde hun det sinnet mot pappan ja! Sangen var "har du bæsja, har du proppa, har du dangelbær i rumpa, stikker du fingern lenger inn, skal du få kjenne på bæsjen min". Kan jo forstå at hun ikke fikk synge den i b.hagen ja. ;o) Så den synger ikke vi her hjemme heller. Hehe...
Plutselig_gravid Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Synger alt mulig til han. Alt fra bæ bæ lille lam til brannsangene:o) Men, han bestemmer hva jeg skal synge til han da (er 4 år). Akkurat nå er favorittsangene hans tyggegummikongen, home and away sangen (!!!!) og en voggesang som mamma sang til meg da jeg var liten.
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg kan nesten ikke en hel barnesang.. *flau* Lage sanger som rimer på Theodor da, lillegutten til mor, nydligste gutten på jord osv osv. Mannen min ler seg skakk hver gang, he he... Bæ bæ lille lam ja, den kan jeg!
manonym Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Synger myyye til lillemann, hver gang han er urolig, da roer han seg. Feks ved middagsbordet=) Jeg er en liten undulat En dag møtte jeg en krokkodill Det bor en baker Lille katt (den som Ida i Lønneberget synger) So ro lillevenn Den fyrste song eg høyra fekk Trollemor +++++
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Alle sanger med ordet "baby" i seg Jeg kan ikke noe særlig barnesanger, så synger mest pop/rock. Han skjønner jo ikke et kvidder enda likevel. Han liker sanger med mye gjentakelser. Den gamle Brannsangen er forresten favoritten. (Brann, Brann, Brann, Brann Kem e di beste? Jo, Brann, Brann, Brann, Brann, Brann!) Skal lære meg barnesanger også, bare ikke helt enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå