Tuppamor Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg har blitt svimmel og uvell den siste uka... Er dette noe som kan skje på slutten av et svangerskap?
Impulsiw Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Tror ikke det er normalt egentlig. Sjekket om du er blodfattig? Da blir man jo trøtt og slapp og i værste fall svimmel...
Tuppamor Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Tusen takk for kjapt svar. Skal ringe å høre med legen min imorgen.
Tass nummer 2 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hei! Jeg er i uke 39 og er også litt sånn uvel, svimmel og mistilpass. Jeg trodde dette var vanlig på slutten av et svangerskap, jeg. Synes å huske at jeg var slik forrige gang også. Gi beskjed om hva legen din sier, da. Kan være intr. å vite!
Mor til en stor og en liten Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Har også opplevd det slik den siste tiden, fått influensaliknende symptomer. Uvel, urolig i kroppen, svimmel og det kjennes ut som jeg holder på å bli syk. Hverken lege eller jordmor har forklaring på det. Alle verdiene mine er normale, så jeg tror det er hormonelt og vanlig for mange på slutten av svangerskapet....
Fødeklar_ja! Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Slit med det samme, men har veldig lavt blodtrykk da. Ligg på en gjennomsnitt 100/55 her, så kan ikke stå eller gå for lenge uten å bli svimmel
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 syntes blodtrykket ditt var ganske bra til og være en gravid kvinne...er jo vanlig med litt lavere under graviditet..ligger på rundt det samme som deg og mitt er helt perfekt og har vært det i hele svangerskapet..hvis du er svimmel ville jeg sjekka blodprosenten..det er grunnen til at jeg er det ihvertfall!
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Jeg har også hatt svimmelhetsanfall og fått beskjed om at det er pga lavt undertrykk(tallet under brøkstreken). Skal ikke bli for lavt heller! Blodprosenten min er helt flott, så har ikke noe med det å gjøre for min del!
Nei! Ikke en til! Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Jeg har jevnt over hatt blodtrykk på ca 90/50 hele svangerskapet. Er ikke svimmel. Dette er et fint blodtrykk for gravide, litt lavt, men absolutt ikke for lavt. Legen er fornøyd med det. Tror også blodprosenten har mer med svimmelheten å gjøre. Den bør ikke være noe særlig under 9.
Gutt i magen! Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Jeg har slitt endel med dette, har også lavt blodtrykk. men fikk til slutt legen til å ta en ny blodprøve og hadde da lavt hjern lager verdi. en annen vanlig grunn er stoffskiftet.
storkenerpåvei. Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 hei.jeg var veldig plaget i mitt 1st svangerskap.kjente ut som om jeg var fyllesyk til tider..men jeg hadde meget høyt bt. ..men jeg tror nok også man kan få en reaksjon når kroppen nærmer seg fødsel..men du bør nok få det sjekket
Tuppamor Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Da snakket jeg med ei jordmor på sjukehuset. Hun sa at det går mye magesjukdom fortiden og mente at det kunne være det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå