Gå til innhold

menssmerter... noe på gang eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i dag har jeg sterke menssmerter i nederste del av magen.. føler meg ikke helt i form, har også litt vondt i ryggen.. er det et tegn på at fødselen er igang? har ikke sann rier akkurat, men det er smerter som ikke gir seg (har tatt en paracet fordi jeg ikke følte forma så god når jeg stod opp i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kan virkelig høres sånn ut. Hadde dette på dagen før fødsel. Riene startet samme kveld og morgenen etter var prinsessen ute.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Har det på samme måten som deg i dag! Gikk for å ta meg en dusj for å prøve å dempe "menssmertene", men det endte bare med at jeg holdt på å svime av og samboeren min måtte hjelpe meg ut av dusjen! Etter det har jeg blitt liggende på sofaen! Føler meg rett og slett sjuk! Jeg som ellers har vært så god form!

 

Har 8 dager igjen, og sambo reiser på sjøen på termindagen :(, så håper virkelig lillemann kommer litt før! Vi får håpe dette er et tegn på at noe er på gang!

 

Du må iallefall ha masse lykke til med fødselen! Dette klarer vi finfint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Høres veldig bra ut! Jeg er ganske lei av å vente nå, hadde termin 19. så den lille kan godt komme nå!! Håper det går samme veien for meg som det gjorde for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg og du (Karoo86) i samme situasjon.. min mann reiser også på sjø, om en liten uke.. så håper virkeligen at den lille har tenkt seg ut før det! Lykke til til deg også! Satser på det blir fødsel på oss begge i løpet av dagen/morgendagen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i samme båt som dere,bare at min mann kommer hjem dagen før termin. Altså på mandag. Jeg går hver dag å er små nervøs og håper at føselen ikke starter før tia.. Den kommende storesøster ble født en uke før termin,så jeg var og er kjempespent på når den lille kommer. Kniper hvertfall igjen som bare det. Så får vi håpe at deres små kommer før tiden. Kjedelig å måtte føde uten våre kjære ved vår side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Skjedde det noe i går eller natt? Her er alt det samme! Begynner å bli lei! Orker ikke ha det slik i ukevis! Skal på modn akupuntur kl 13.30, og er jeg moden, skal hun strippe meg! Yaiks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...