Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har et par semskede ordentlige Richter-sko og ellers Dock Boots.

Trenger den noe mere robust ved siden av før man tar i bruk vinterskoene?

Jva bruker dere?

Vurderer om det er behov for et par type Timberland Gore-tex..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Timberland Gore-tex. Småen var iallefall storfornøyd. Nektet å ta de av igjen:-)

 

Syns de skoene virker mer robuste uten at de er altfor tykke. Veldig greit at de er vanntette også så gjør det ingenting om det er litt vått ute.

Skrevet

Snuppa bruker ecco goretex eller støvler med ullsokker i

Skrevet

Vi bruker joggesko eller støvler avhengig av været. Bor i Oslo. Har vintersko, men det er ikke sååå kaldt enda synes jeg.

Skrevet

Foreløpig jogesko eller støvler med ullsokker i. Synes heller ikke det er sååå kaldt ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...