Gå til innhold

Jeg er stolt av barna mine HVER dag, HELE tiden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og like ofte syns jeg de er verdens beste og fineste!!

Det håper jeg at alle andre mammaer også mener om sine barn.

Om jeg vil skryte av dem og vise de fram hver eneste dag, ja da gjør jeg det. Og det stedet jeg ville tippet var det mest riktige å skryte på, ville vært Dinbaby.com, for her er vi foreldre hele gjengen, og kjenner igjen følelsen.

Helt utrolig at man blir hetset om man skryter av barna sine hver dag. Da har man eksponeringsbehov, er oppmerksomhetssyk, trenger bekreftelse osv osv osv.

Hvis man derimot spør etter dagens middag (som jo skjer hver dag) får man tusen svar.

Og jeg gjentar - dette er på en BABYside...! Det burde da virkelig ikke være noe problem med skryt av barna sine her. Er dere tilhengere av janteloven eller??

Skjerpings.

Skryt i vei, sier jeg. Er det noen som er imot det, la være å les innleggene og konsentrer dere om middagen istedet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig, så enig!!!

Skrevet

Er helt ening med deg jeg, monajenten. Flott skrevet.

Jeg er forøvrig veldig stolt av mine to små jenter også. De er så skjønne og gode. Rett og slett til å spise opp :o)

**skryteskryte**

Skrevet

er ganske stolt over min lille hjerteknuser også :)

og det er ikke noe jeg heller vil enn å legge han ut her så jeg kan få skryt for han hver dag..

men det gjør jeg ikke for jeg vet at han er ikke såå spesiell for alle dere,for alle syns sine barn er finest uansett,og om man skal legge ut bilder av ungen sin annen hver dag så blir folk leie av å høre det samme skrytet om den samme ungen hele tiden..

men det er jo tydeligvis bare meg som mener dette så..

kom igjen,SKYT MEG!!!!

Skrevet

Enig med deg, Monajenten!!

Du virker bare litt misunnelig og patetisk, Kine&Marcus.

Skrevet

hehe - så sant så sant!

Jeg er også sprekkeferdig av stolthet over snuppa mi :D

Skrevet

misunnelig ?

på hva da ?

hehhehe..

er verken misunnelig eller patetisk jeg!

Skrevet

amen, monajenten! alle mødre - skryt i vei :)

Skrevet

Men ..uansett hvilke innlegg en skriver her inne, er det ALLTID en eller annen som ikke klarer å se helt konteksten i det, og vrir det til det til det hinsidige.....

Så om ikke alle helt skjønte hva HI ville med dette innlegg, gjorde nok de fleste det!

Skrevet

Jeg synes snuppa vår er så nydelig at jeg ikke vil legge ut bilder av henne på internett, jeg! Ikke snakk om at noen skal få tulle med henne, nei! ;-)

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Huff ja man er misunnelig fordi man er lei av å høre om den samme tvslaven om igjen.

Skrevet

Er litt restriktiv med å legge ut bilder på åpne nettplasser, men har en "hemmelig" side for slekt og venner!

Men at stoltheten lyser ut av innleggene min til tider, ja DET tror jeg :)

Skrevet

Jeg er helt enig. Savner dem når de er borte i 10 min hehe. Elsker de to gulljentene min og vil dem alt her i verden godt!!:)

*sukk* De er bare så flotte, søte og nydelige!! Ja fantastiske:)

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Ja for lenge siden.

Det har noe med at jeg er så patetisk misunnelig på en helt normal unge.

Skrevet

Ikke saa ofte at jeg og mamma 25 er einge, men uansett saa mener jeg aa ha sett en som til og med legger ut film av soennen sin paa BiM, ikke sant kine og markus???.

Saa kine og markus, syns ikke du skal klage paa mamma 25 for du er ganske flink til aa skryte av din egen du ogsaa..... DiB er naa iallefall om babyer/barn.

Skrevet

ja for å vise de jeg kjenner der inne så stor han er blitt..

engang på bim og en gang på dib.

men jeg husker ikke å ha gjort dette hver dag ?

eller..?

Skrevet

Tja, værsågod å finne innlegg fra hver eneste dag de siste ukene hvor mamma 25 har skrytt av sønnen sin. Og ja, du må huske å finne fra hver dag.

Dessuten så er det bare å legge ut film så mye du gidder, de som ikke er interessert lar bare være å åpne innleggene, ikke sant?

Men å si at det "bare er for de du kjenner" er jo litt småtullete. DiB er da et åpent forum hvor alle kan lese? Eller har du passord på innleggene dine?

Men skjønner bare ikke at du gidder å henge deg opp i det.

BARNA ER DET KJÆRESTE VI HAR, la nå de som vil få skryte, om det så er 24/7.

Skrevet

Hva er uansett problemet ditt med at hun eventuelt gjør det hver dag?

Skrevet

Her inne vil aldri noen bli enige om alt, og sånn må det vel egentlig være. Jeg har ihvertfall lært meg at dette ikke er sider for "pyser". Og mamma 25 har jeg fått inntrykk av at tåler "en trøkk", og kanskje noen ganger "ber om det selv"? Etter å ha lært henne å "kjenne", så virker det som om hun er ei oppegående dame, som synes det er helt ok å provosere litt. Og så kan hun absolutt slå tilbake! ;-)

Skrevet

Enig med det! Skulle ikke forundre meg om hun lagde sånne innlegg bare for å irritere visse andre ;-)

Skrevet

hehe gjorde faktisk ikke det denne gangen..Men jeg er jo ufattelig stolt av gutten min...alt han sier og gjør..skjønner jo at alle synes deres barn er mest flott, og det er jo slik det skal være =) men forstår ikke problemet ved å skryte..dette er tross alt en side tilegnet barna våre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...