Gå til innhold

søvn


Ålesund78

Anbefalte innlegg

hvor mye sover babyen deres på 2 mnd? Min datter sover bare korte lurer på dagen. sover ikke mange timer til sammen i løpet av dagen. synes det er litt bekymringsverdig for hun er jo så liten enda... kan sove knappe 2 t i løpet av dagen, men er flink på kveld/natt. Vi er i spania nå kan jo være varmen som gjør litt av d men d er ikke hele grunnen..

noen gode råd da? hun har tidligere vært kjempe urolig og til slutt fant vi ut av jeg ikke hadde nok melk. dette fant jeg ut på egen hånd, de på helse st sa alt var fint selv om hun hadde lagt på seg veldig lite... d er dårlig. men nå har jeg masse melk så hun skulle jo fått sove mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noen gode råd, men mi snuppe sover ikke så mye på dagen alltid hun heller. Men hun tar det gjerne igjen en annen dag. Er veldig opp og ned med hvor mye hun sover, men er kanskje 3 timer på dagen. På natten sover hun gjerne 4 t.pluss 3 t..ca... Sa i fra på helsestasjon og de sa ikke noe om det. Var visst greit nok så lenge hun sov litt mer andre ganger.. Vet ikke om jenta di tar det igjen på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilleturer. Det er det eneste som faar jenta mi (2mnd) til aa sove paa dagtid. Saa jeg gaar gjerne i to-tre timer i strekk, saa lille tulla skal faa sove godt paa dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille er veldig glad i å sove ute. Vi triller en bitteliten tur, så får han stå ute etterpå. Da sover han gjerne 2-3timer. Men nå skal det være sagt at han er glad i å sove da...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei..

 

jenta mi såver veldi mye egentli.. lurer på om ho såver for mye..

er godt muligt det er varmen som gjør det..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...