gordingoingslim Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Fines det noen arbeidsplasser en sykepleier har som ikke innebærer turnus? Kunne tenkt meg å bli sykepleier, men vil bare jobbe fra 8-16.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Dagsenter av no slag... Poliklinikk...
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Avdelingsykepleiere på sykehus og sykehjem jobber som oftest ikke turnus. Men de jobber heller ikke i pleie da, sitter på kontoret og administrerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå