Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Går en pappapermisjonsuke ifrå mandag til fredag, el. til søndag?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 går din permisjon fra mandag til fredag eller fra mandag til søndag? om du tenker på at far skal ha barnet fra mandag til fredag eller mandag til søndag så er jo dette noe dere må bli enige om. han har jo samvær selv om du har permisjon, sånn for foreldrene så vil det jo være mest retferdig at mor da har det samværet som far hadde under sin permisjons tid. men om barnet er 1 år så er jo det veldig lite gunstig. hadde far her hatt pappapermisjon når småen var 1 år hadde han da fått rollen som "dagmamma" i sinde 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Da fikk jeg oppklart det. Barnefaren har 2 uker igjen, og i avtalen vår går den frå mandag til fredag, han har helgesamvær førut. Dette er en avtale som er satt i retten. Men først i dag sjekket han opp hvordan det fungerer og da fikk jeg det slengt til meg. Så om han prøve å få til at han skal ha barnet neste helg (som er min samværshelg) også vet jeg ikke. Har ikke fått svar på det heller. Jeg mener han kunne ha sjekket opp i det for lenge siden. Når jeg føler man får en grei tone oss i mellom, så skal han plutselig dra fram det ene og det andre, jeg blir skikkelig provosert til tider.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 ja det forstår jeg. prøv og ikke la han irritere deg og hold på den gode tonen selv om det koster noen kameler. det lønner seg :-) men det vet du jo ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå