Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ...sa jeg en kveld vi og så på tv. "Det gjør IKKE jeg!" sa mannen min da. Og da var vi ferdige med den diskusjonen... Kjipt svar å få, ikke var han interissert i å snakke om når vi skal prøve på neste heller. Noen andre som er sammen med en som ikke er enig i når dere skal ha barn? Jeg forstår jo at vi kan ikke få en til før begge vil det, men det er så irriterende at han ikke kan snakke om det engang! Måtte bare blåse litt ut her...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det sa min mann også en gang,men jeg sitter nå her med to barn allikevel. Det er akkurat 2år mellom mine. Mannen måtte mases litt på. Han fikk valget mellom det å få en ganske straks, eller vente minst 5år. Ville ikke ut i ny jobb for å bli gravid ganske raskt. Da ble det fart på han. Han vil ikke være småbarnspappa i all fremtid. Greit å tenke at vi får noen år med litt voksne barn også.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg kan vel ikke si annet enn at jeg forstår han veldig godt. Vi har en tass på 14 mnd og hadde sambo foreslått å begynne på en til nå, så hadde jeg rett og slett bare sagt nei jeg også. Punktum.
Tiriltutta Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Nå vet jeg ikke hvor gammel barnet deres er, men jeg må si meg litt enig med Piazava for min del. Vi har en gutt på 15 mnd. og mannen min kunne godt tenkt seg en til allerede nå. Jeg vil så absolutt ikke det enda, men det går jo ikke ann å bare si det for så å ikke prate mer om det. jeg for min del føler at jeg akkurat har fått tilbake kroppen min, og ønsker å kose meg litt med bare å være meg en liten stund før jeg "låner" den bort igjen. Syns det var veldig koselig å gå gravid, men det er jo litt ekstra styr for oss mødre da.... I tilelgg har mannen min nettopp startet for seg selv, og jeg er litt alenemor for tiden. Syns ikke det blir helt riktig å skaffe flere barn før ting har stabilisert seg litt, og han får litt mer tid til oss igjen. Vi satte oss ned og snakket seriøst om saken. Jeg la fram mine argumenter for å vente litt til, og han la fram sine argumenter for å sette i gang med det samme. Nå er vi enige om å vente i allefall 6 mnd. til, og deretter ta en ny prat om saken. Foreslår at du ber om at dere avtaler et tidspunkt for å snakket litt om dette, sånn at dere kan ta en avgjørelse sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ja har samme problemet her. han vil ha barn nå, jeg vil ikke..det forsurer forholdet litt når man er uenige om noe så viktig. Det kommer alltid opp om kvelden og det blir skikkelig dårlig stemning før vi legger oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå