pooh-75 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Blir bare så irriterte når betjeningen ikke har tid til å hjelpe... Er mer opptatt til å skravle seg imellom.......... Ikke har peiling på sine egne produkter.......... og ikke er behjelpelig med å prøve å bestille ting!!!!!!!! Vet ikke, helt, kanskje, tror ikke vi bruker å ha dette......Hvor vanskelig kan det være?????????? Skal vel ikke gå rundt å tro. Vet man ikke så sjekk det opp og kom tilbake med et svar!!!!!! Litt lettere irritert og frustrert.... Og måtte bare få det ut Kjennes mye berdre nå:-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Stemmer det!! Skulle tro vi handlet i samme butikk. De ovesrer meg ALTDI!!! Helt si jeg gikk gravid med eldste jenta får ALDRI hjelp!! Hater den forbanna møkka butikken! *deilig å få ut*
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hvilken butikk/by var du i? Jeg har bare positiv erfaring fra "vår" i TrHeim, superhjelpsomme og slenger rabatter i hytt og vær når man handler litt store ting (til og med også små ting)
Kamomille Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 hmmmm.... Vi ahr fått kjempegod service der iallefall, både når det gjelder vogn og når det gjelder bilstoler. De vi ahr fått hjelp av har alltid tatt seg god tid med oss or har kunnet mye om produktene!!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Det går da ikke an å komme med en så generell beskrivelse - selv om man har negativ erfaring med en butikk. De finnes mange Barnas hus rundt omkring, og det er jo ulike folk som jobber der. På "vår" butikk, er de super service innstilte - og har absolutt peiling på det jeg har spurt om ihvertfall.
silhah og emilie Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 har veldig god erfaring i tr.heim iallefall
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Trondheim er veldig fin, men den på Alnabru i Oslo er helt tragisk...:-/
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Jeg har god erfaring med Barnas hus i Tønsberg. Var der for og skifte en del på vogna. Fikk hjelp med en gang og alt gikk knirkefritt. Hyggelig personalet også )
Felix&Lurifax Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Dårlig erfaring fra Barnas Hus i Kr.Sand. Måtte mase og grave for å få ut et pip av betjeningen.
Stratos med 3 barn Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Åhhh har du prøvd barnevogn huset Rudo i Lillestrøm? Der er det værst synes jeg! Sitter på kassadisken, slafser på tyggis og skarvler. Spør jeg om noe får jeg til svar at de ikke vet fordi de ikke har barn.....? Sånn var det i fjor når jeg var innom der, har ikke vært der siden.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Slik er det på Barnas Hus på Forus, altså betjening som ikke har tid å hjelpe. Det er så som så med kunnskapene også, men hun ene kunne en del om bilseter når vi ville ha informasjon om det.
PlussogLinus Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Jeg syntes babyshop i Oslo, den ved gunerius har helt elendig service, der bruker de lang tid på alt og det er aldri et smil og se. Skjønner ikke hvofor det er så mange sure "ung-jenter" som er ansatt i disse butikkene heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå