Gå til innhold

erfaring med skogstad dress????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny dress til 3 åringen, og mener å ha hørt at skogstad sine dresser er bra.. Har hatt Reima tec tidligere til eldsten når han var 4, og jeg var faktisk misfornøyd med den! Han er en aktiv gutt, så den fikk jo gjennomgå også da, men dressen var ikke mer enn et par uker da den var oppskrapet i stoffet og derfor ikke vanntett...Andre dresser å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt den til mini på 1,5.Men ikke tatt den i bruk ennå.

Virker ihvertfall veldig slitesterk.

Håpe den holder på varmen og så=)

Skrevet

Troll og reima er det mest vanntett etter min erfaring, så lenge de ikke blir puttet i varmeskap. Jeg har skogstad sin nå, og den virker veldig grei. Men har ikke erfaring med den etter en hel sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...