Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Men tar dere ullsokkene under stømpebuksa? Jeg har begynt å ta på gutten min ullsokker.. Men syns han er så kald på føttene fordet.. Burde jeg kanskje ta dem på under stømpebuksa? For barneull skal vel ikke klø?
Mr. Herk Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Har du på ullstrømpebukse da? Jeg bruker ullstømpebukse og eventuelt ullsokker utenpå. Jeg har aldri likt å ha sokker inni strømpebukser. , men det går sikkert
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Ja, det var det jeg tenkte på, at det kanskje ikke vil være så godt å ha dem under..=/ Har ikke fått kjøpt ullstrømpebukse enda. Skal gjøre det snart da, å da blir det kanskje bedre ja.. Bruker bare dem i vanlig bomull enda..
plutseligbolle Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Vi brukte ullsokker inni sparkebuksa i begynnelsen. Gikk fint det. Nå bruker vi ullstrømpebukse og ullsokker utenpå der.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg bruker bare bomullsstrømpis nå med ullsokker utenpå. HOlder jo fint på varmen dag også.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 De holder ikke på varmen på føttene til gutten min i allefall.. Men kanskje han bare er litt kald av seg.. Fryser lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå