Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei Noen som har tips hvordan man kan få vannet til å gå?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 jeg skrev litt fort her.. jeg mente forster vannet til å gå...
Krokka og prinsessa Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Dytte, jeg lurer også...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Dette er noe man ikke kan påvirke selv og ikke skal man tukle med det selv heller. Og selv om vannet går er det dermed ikke sagt at fødselen starter av seg selv eller med en gang. Helt ærlig, så syns jeg man skal la naturen gå sin gang og ikke tukle med igangsetting av fødselen selv. Det kan ende katastrofalt...... La fagfolk ta seg av slikt når de vurderer at det må gjøres, ikke tukle med slikt selv.
*1+1=2 små* Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 må bare si meg enig med deg anonym 14:29...... Dummeste man kan gjøre er å tukle med naturen bare fordi man ikke klarer å vente lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå