Gå til innhold

Journalinnskriving?? Hva er det??


Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri hørt om.. FØR man blir innlagt har jeg skjønt, men lenge før eller rett før??

Når skal man på det da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også veldig på! Blir alle innkallt til dette? Jeg skal føde på Ullevål. Er det vanlig med slikt der?

Skrevet

Jeg fikk et skjema med fra jordmor ved kontrollen i uke 32 som jeg skulle fylle ut å ta med på neste kontroll, dette sendte hun inn til sykehuset. Det var masse opplysninger om meg og svangerskapet, evt. tidligere svangerskap pluss opplysninger om barnets far. Vet ikke hvordan det fungerer ellers i landet, men sånn er det her iallefall (skal føde på UNN).

Skrevet

Journalinnskriving her foregår på følgende måte:

når legen sender inn fødselssøknad til sykehuset, sender sykehuset deg noen papirer.

 

De papirene fylles ut og sendes inn til sykehuset igjen.

 

DET er sånn journalskrivingen foregår her iallefall.

Skrevet

Jeg har født på to forskjellige sykehus. På Bærum sykehus ble jeg innkalt til journaliiskriving noen uker før termin, der jeg fylte ut navn, adresse o.l. i et skjema. På Haukeland var det ikke noe slikt på forhånd, der hjalp mannen min til å fylle ut skjemaene på fødestuen. Så det varierer tydeligvis fra sted til sted.

Skrevet

På SUS blir alle kalt inn til journalskrivning ca 4 uker før termin. Da skal det fylles ut en del papirer og en snakker sammen om forventningene til fødslen. Slik jeg har forstått det i alle fall........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...