Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 3 mnd og vil helst ha pupp med ca 2 timers mellomrom døgnet rundt, gjerne bare 1 time noen ganger og en sjelden gang i blandt går det 3-4 timer mellom. Hvordan er det med deres på samme alder? Han legger bra på seg og noen ganger drikker han mye og noen ganger lite. Blir litt oppgitt over dette til tider, skal bli godt når han blir større og kan få fast føde ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han er tørst?

har dere det veldig varmt hjemme?

vesla mi her spiser i snitt hver tredje time, men hun varierer noe utover dagen og natta. feks har hun tettere måltider på morgenen enn på dagen (da sover hun gjerne en lengre lur) og på natta sover hun fra 21-04 før hun er sulten.

Skrevet

Det er vel sånn passe varmt tror jeg? Han her spiser oftere på natten enn på dagen nesten. Før kunne han sove 5-8 timer i strekk første del av natten, nå er jeg heldig om han sover 3 timer i strekk, ofte blir det bare 1-2 timer + at han sutrer i mellom. Er så trøtt.... Men slik var de andre to også i tiden før vi kunne begynne med grøt mener jeg å huske, noen tøffe måneder.

Skrevet

Stina mi er også slik, på dagtid. Som regel spiser hun rundt hver annen time, noen ganger går d kortere tid mellom, andre ganger lengre (sjelden).

MEN, hun sover leeeenge på natta da, legger seg i 7-8 tida, sover da gjerne 8-9 timer før hun spiser igjen, og sover 3-4 timer til før vi står opp og hun spiser igjen.

Så da skjønner jeg jo at hun må spise masse ila dagen for å fylle seg opp igjen.

Dette får meg til å holde ut, for den nattesøvnen er gull verdt :) Håper inderlig hun holder lenge på den vanen.

Neon kvelder når melketrykket er "lavt" i puppene, har hun fått litt flaske(hvis hun vil ha, d er ikke alltid...), og da blir hun god og mett også.

Men gleder meg til å begynne med grøt, tror d blir frokostgrøt her hvis hun fortsetter å sove så lenge og godt på natta som nå i hvertfall.

Skrevet

Bruker han smokk forresten? Hvis Stina er urolig på natta, bruker jeg smokken så lenge d går :) Hun er som regel så trett at hun lar seg lure noen ganger, og da går d fint å få litt lengre soveøkter.

Forøvrig...så sover hun også på magen, mens hun lå på rygg sov hun aldri lengre enn max halvannen time i strekk, helt grusomt. Alle mine unger har vært slik.

Skrevet

Ja han har brukt smokk siden dag 3 :-) Men det hjelper ikke om natten alltid, da er det kun pupp eller pappaen må bære på ham, han har endel vondt i magen fortsatt, finner ikke ut hva han reagerer på (har vært til 7 kiropraktorbehandlinger)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...