Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166822 Bare spør... Foreldre må ta mer ansvar
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Tragisk hendelse!! Leste om de tidligere voldtektene nederst på siden... Det er helt forferdelig!! Kroppen min knyter seg når jeg leser slikt!! Men samtidig så har jeg hatt med småsøsken på tur selv... så foreldrene må vel ha stolt på de eldre søskene, og det er vel ikke noen som forventer at noe så tragisk skal skje!!
minførstebaby Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Helt forferdelig...Stakkars jente... Det skulle blitt strengere straff for voldtekt i norge og.... Syke folk.. Leste også om han på 16 år som voldtok en 5 åring.. (stod litt lenger nede,samme side)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Dette er en tragisk hendelse... Ser derimot ikke helt problemet å sende en 15-åring på tur sammen med sine eldre søsken... Nå vet ikke vi hvor gamle de eldre søsknene er, men de kan jo være over 20-25 år... Det virket ikke som om de har oppført seg uansvarlig(de pakket jo sakene på stranden når jenta hadde blitt med en gutt vekk derifra). Tenk hvor mange som sender barna sine på språkreiser hvert år... Der har de voksne meget lite kontroll på hva som skjer. Uansett er dette tragisk, men det kunne tross alt ha hendt på en strand i Norge også?
Den drygaste Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 jeg har venninner som har reist ned alene siden de var 14-15 år gammel..jeg skjønner ikke hvordan foreldrene deres kunne sende de ned alene, men når hun var i følge med eldre søsken så synes jeg ikke det er noe gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå