Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 kjønnet dere har fått vite på ul??? Vi ville ikke vite med forrige& tror ikke vi vil vite nå heller. Har opplevd at mange jeg kjenner har fått vite kjønnet også er det det motsatte kjønn som kommer ut ... Ikke meningen å uroe noen med dette ... men de kan ta feil ...
Enda en på vei Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei, vi var litt usikker på om vi ønsket å vite det, men da vi var på UL var det innlysende hvilket kjønn det var ) Så vi stoler på dette... Men for sikkerhetsskyld er jeg litt forsiktig med hva vi kjøper inn, med tanke på farger...
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg stoler på at vi får en gutt...så det/den VELDIG klart og tydelig ;o)
Athina' Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Stoler på det jeg også, så det godt på ul. Men kjøper litt nøytrale klær for jeg er ikke så glad i alt blått :-)
håper på fulltreff Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Vi fikk et bilde rett under i fra, og jordmor var ikke i tvil da hun sa det var jente. Om det nå viser seg å være gutt, så vil jeg bli veldig overrasket, men har sagt til meg selv at de har tatt feil før, så jeg er litt forberedt om det kommer en gutt. men bare litt...
mizza med nr.2 på vei Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 jeg er nok mer usikker enn samboer... vi fikk vite at det var jente. Men jeg kunne godt ha tenk å hatt litt mere nøytrale farger...hehe, er veldig mye rosa her hjemme og det er kan bli ett problem hvis det er feil! hehe =) Sambo vil kun kjøpe rosa for det er jo jente! han er jo så god og da... Så jeg får vel stole på at det er jente =)
lillebror er " forsinket" Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Jeg var på mange UL med sistemann. Hver gang ble det jente. Men da barnet kom ut hadde det dutt. Gla for at jeg ikke kjøpte noe rosa. Hadde passet dårligt. Denner gangen skal jeg heller ikke høre på hva de sier......
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 At "mange" opplever at de tar feil er vel å ta litt hardt i. I forhold til hvor mange som får vite det er andelen feilslagninger ganske liten da. Jeg fikk vite at vi skal få jente på ul og hun sa at vi trygt kunne handle rosa. Så det har vi gjort og stoler på at det er rett. Med forrige mann så vi tydlig at det var gutt, han var ikke særlig blyg der han blottet seg for oss på ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå