Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 jeg er ikke i nærheten engang ... alt som er klart her er barnevogna .. dvs den skal jeg hente på onsdag... har pussa opp barnerommet .. men har ikke kjøpt seng eller stellekommode enda ... flere som er like trege som meg ???? mangler gulpekluter,amme-bh,smokk,flasker, men har kjøpt masse klær. hihi =)=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Alt var klart ett par mnd før.. Senga oppredd osv osv
klg,2 boys now:) Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 hadde alt klart mange uker før han kom jeg.hadde t.o.m red opp senga hans:)elsket å styre med de små søte klærne.stryk t.o.m gulpeklutene:)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 er bare jeg som er treg da skjønner jeg ... har en mamma som blander seg skjønner du .. får beskjed om at senga haster ikke ... jeg blir såååå sinna på henne ... vi vil ha alt klart nåååååååååå vi ...
lenej :o) Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 overhodet ikke!! sikkert en del jeg ennå ikke har skaffet i hus.. mini har ennå ikke fått seg sko, f.eks. og har ennå ikke kjøpt en eneste gulpeklut, har bare brukt våre vaskekluter. senga ligger på mørkeloftet ennå, for jeg likte den ikke. så minien sover i reisesenga han! men gjorde noen bomkjøp og da... som amme-bh og pumpe. ble aldri å amme!
Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Hadde ALT klart 2 mnd før babyen kom. Det samme gjaldt sykehusbagen
Diva Muffin Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Hehe... nei. Hun kom tidligere enn vi trodde. Manglet litt småting, så på tur hjem fra sykehuset satt jeg i bilen og ammet mens samboer løp fra butikk til butikk for å kjøpe badebalje, bleier, ammeinnlegg, olje og masse annet rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå