Gå til innhold

har dere alt klart til babyn kommer ... ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke i nærheten engang ... alt som er klart her er barnevogna .. dvs den skal jeg hente på onsdag... har pussa opp barnerommet .. men har ikke kjøpt seng eller stellekommode enda ... flere som er like trege som meg ???? mangler gulpekluter,amme-bh,smokk,flasker, men har kjøpt masse klær. hihi =)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skal ikke vi ha før i april ... men her mangler vi bare vogn & bilsete.

Resten blir arvet fra Celine ... evt kjøpe litt klær etter fødselen når vi vet hva det blir ...

Skrevet

høres deilig ut ... vi skal til en i familien i helga ... og skal kjøpe en del da =)=)

Skrevet

Mangler å sette opp senga..men ellers er stort sett alt i boks...mangler amme-bh til meg selv bare...til og med bagen er pakka :o)

Skrevet

nå mangler det vel egentlig bare å re opp sengen og pakke bagen. Ellers skal det være klart det meste. :)

Skrevet

Her mangler det vel også bare å re seng/vogn og pakke bag til meg og storesøster. Men så er jeg en uke over termin også, da. Tenkte jeg skulle pakke bagen til storesøster i dag, slik at det er klart tilfelle noen må hente henne. Meg selv venter jeg med til ting er i gang, eller jeg får tid for innleggelse.

Skrevet

Jeg mangler også gulpekluter, amme-bh, smokk og flasker....i tillegg mangler jeg brystpumpe og toaletting til nurket. Men ellers tror jeg at jeg har alt...seng, vugge og kurv (fikk av familie og venner, gutten skal i alle fall få soveplasser nok, he he), vogn, tummytub, stelleveske, dyner, vaskekluter, håndklær, stellebord og klær......Skal ønske oss babygym og vippestol i julegave. Mangler jeg noe da?:)

Skrevet

Ja, nå er alt klart til babyen kommer.. Går bare å venter nå:-)

Ikke kjøpt så mye klær ennå, vet fra forrig gang at vi sikkert får veldig mye, så da er det greit å vente litt å se hva vi får..

Smokker og flasker og slikt har jeg heller ikke kjøpt, det tar jeg som det kommer, kanskje jeg ikke har brukt for det til å begynne med..

Men, vogna er klar, bilstolen er satt frem slik at sambo finner den når han skal hente oss på sykehuset, vugga er klar, poser er vasket og ligger i vogna, samt alt husarbeid er unnagjort..

Lykke til alle sammen, jeg håper å gå i fødsel i løpet av noen dager, har ikke lyst å gå over tiden, men vi får bare vente å se:-)

Skrevet

har termin om 6 dager og her mangler vi stelleunderlag, amme-BH (gidder ikke kjøpe før etter fødselen) og det å rydde/vaske huset..

har ryddet i kott og de resterende kassene som var igjen etter vi flytta inn i oktober i fjor.. :S men nå ser det passe bomba ut inne på kjøkkenet, og jeg har ikke energi til å rydde! *frustrert*

Skrevet

Vi skrudde opp senga i går og idag har jeg vært ute å handlet laken som jeg skal hive på vask når jeg kommer hjem (er hos mamma nå), så skulle vel det meste være klart :) Har ikke pakket bagen ennå da men har iallefall skrevet ned en oversikt over hva jeg trenger å ta med :)

Skrevet

vi har senga stående ved siden av vår, ferdig oppredd:) og så er kommoden fylt med barneklær, vi har voksipose, vippestol, spisestol, alt utetøy klart:) det eneste vi mangler er stellebord og vogna!

Skrevet

Vi har vel egentlig alt klart :-) Mengler vel egentlig bare slike småting som litt basisklær og en del stelleting og sånn...

Holder på å pusse opp barnerommet, har egentlig ikke hastverk siden babyen skal sove på vårt rom i begynnelsen, men tenkte å ha det som et "stellerom" da badet vårt ikke er så veldig stort. Så lenge rommet ikke er klart har vi alle tingene stående på vårt soverom.

Så jeg sover midt mellom vogn, bilstol og stellekommode og mere til...

Vi må male senga da, har fått hjemmelaget sprinkelseng - kjeeempefiin - som min bestefar (barnets oldefar) har laget!! Er så utrolig takknemlig :)

Skrevet

Jeg føler meg langt ifra ferdig =(

Tærer skikkelig på meg egentlig.. Vi har alt det viktigste, men jeg føler at vi mangler så mye, og jeg vet ikke hva!!

Er 11dager igjen til termin og leiligheten er ikke vasket ned enda, kun tatt gangen og soverommet.. har badet, kjøkkenet og stua igjen. men har liksom ikke energi til å gjøre noe.. Og ikke mye hjelp å få fra andre heller.

Og verste av alt er at vi får ikke kjøpt inn det siste vi trenger før onsdag neste uke.. fikk en uforventet høy utgift denne mnd så er totalt blakke akkurat nå.. (forbanna bil!!) Og hva om han kommer før!??!?

Jeg får helt panikk.. uff.

Skrevet

Jeg har termin 2.januar og har alt klart. Eller det vil si at jeg ikke har fått vognen enda da, men den er bestilt, venter bare på telefon så jeg kan dra å hente den:) Mangler også amme-bh.

Skrevet

har 7 dager igjen, og alt har vært klart en stund nå ja:)

Skrevet

ne vi har lite klart, det meste fikser jeg i natt og morra før dem blir hentet på sykehuset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...