Gå til innhold

* IKKE reis til Tyrkia *

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166822

Les denne artikkelen!

Jeg reiste selv til Tyrkia da jeg var 20 år gammel, og ble utsatt for seksuelle overgrep på ferien - heldigvis av mindre alvorlig karakter enn disse som omhandles her.

Flere av mine bekjente har opplevd ting de ville ha vært foruten i det landet, og felles for oss alle er at vi angrer bittert på at vi dro.

Derav denne advarselen.

Jeg har tårer i øynene med tanke på den 5-åringen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, det er fryktelig både med 5 åringen og med alle andre som utsettes for overgrep. Kunne aldri tenkt meg å reise til Tyrkia selvom det sikkert er flott der og mange hyggelige mennesker også. Men tyrkiske menn har dessverre et like dårlig kvinnesyn som de fleste andre muslimske menn, og da øker forekomsten av slike saker som dette.

Skrevet

Leste du, eller???

...For tre år siden ble en norsk femåring voldtatt på ferie i Alanya. Gjerningsmannen var en lokal 16-åring som klarte å lokke til seg jenta, mens familien var opptatt med å pakke sammen tingene ved bassenget. Da hun ble funnet etter halvannen time var overgrepet skjedd. 16-åringen ble senere dømt til 13 år og 7 måneder i fengsel.

Skrevet

Forferdelig grusomt ja, MEN

AKKURAT DETTE KUNNE SKJEDD HVOR SOM HELST, OGSÅ I OSLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det finnes muslimske menn overalt, mine damer!

Skrevet

Nå er det vel ikke bare muslimske menn som voldtar da...

Men tragisk er det uansett!

Skrevet

Sier meg enig med anonym over her, dette skjer overalt. Det jeg reagerte POSITIVT på var at gjerningsmannen fikk over 13 år i fengsel. Hadde dette vært i Norge hadde han fått ungdomsfengsel i toppen 1 år og en klapp på skulderen med beskjed om at dette må du ikke gjøre igjen gutten min!!!! Nissenorge.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg reiser heller ALDRI tilbake til Tyrkia...

Ble også utsatt for ubehageligheter. Aldri følt meg så utrygg i noe land noengang, og jeg har reist myyye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...